Kızlar 7 ay önce doğum yaptım benim sezeryan oldu çok geç iyileşti yaram korse falan kullanamadım çok ağrım oldu 4. aya kadar gitmeyen göbeğim resmen ben burdayım diyor şimdide bebeğim sabaha kadar 20dk da bir uyanıyor emziriyorum sürekli susmuyor yoksa ben emzirdikçe öyle Bi acıkıyorum ki şekerim düşüyor heralde çok yemeğe başladım kiloda almaya başladım napmam lazım durdurmam lazım kendimi ben kilo alırsam veremiyorum takıntı yapıyorum napmam lazım