parlosum Kızlar ergopouch 1.0 tog almayı düşünüyorum odam 23-24 derece civarında. Ama 3-4 bin lira fiyatı var doktorum bu markayı önerdi ama daha ucuz seçenekler de iş görür mü ? Yoksa almışken iyisini al mı dersiniz
3kedili2bebekli parlosum Instagram’da rainbowuykutulumlari dan aldim herkese tavsiye ederim arkadaşıma ve kız kardeşime de aldım xok memnunuz 1 tog çift kat pazen kumaş elyafsiz terleme yapmıyor en son 580₺ idi fiyatı
annekadin21 parlosum benmde evim böyle. Ben 1 tog giydirmstm terlemisti. İçine yarım body üstüne de pijma giydiiryorum oyuzden
eraysen parlosum tercih sizin tabiki ama ben olsam evim o derecerde olsa uyku tulumu alacaksam o kadar yüksek fiyat vermem ki o sıcaklıklara uyku tulumuda almam zıbın alt üst takım üstüne penye yelek yeterli olur en olmadı takım üstüne penye tulum yeter eviniz zaten yeterince sıcak