Hanımlar normal doğumda doktorlar kesi atıp dikiyolar ya vajinayı,bunu yaparken o bölgeyi uyusturuyolar değil mi? Hissetmiyoruz devlet hastanesindede oraya dikiş ve kesi atılırken.Bilmedigim için soruyorum 2. Dogumumu yine normal ve devlette yapmak istiyorum da