iki_prens_annesi_ benim kızımda 19 buçuk aylık,bu hafta enteresan bi şekilde emzikten kurtulduk 😄 bi baktım ısıra ısıra hep kopartmış emziklerin ucunu 3 tane vardı,uçları kopuk olduğu için emmek istemedi,emzik bağımlısı olduğu için gittik aldık yine ne olur ne olmaz diyerek,ama onları da istemedi kendi emziklerinide istemiyor grip oldu bide öksürük filan derken emzik istemedi. Bende ortadan kaldırdım şu an 3 4 gündür emziksiz uyuyor kendi kendine bıraktı yani😄