Kızım 2.5 yaşında son 4 aydır yanımıza aldık uyuyor bizimle deliksiz sabaha kadar ancak desteksiz odasına alıştımak istiyorum başarılı olamıyorum çok fazla dirençle karşılaşıyorum rütileleleri var kendi odasında 9 da uyur 23.00 uyanır uyanir hemen pişpiş yanına giderek uyuturum benim olmamı beni görmek istiyor o an temas ile uyutmuyorum 2 saat sonra yibe uyanir uykumdan uyanip giderim biliyor o yüzden dalmiyor sık uyaniyor her defasında bunun mücadelesini veriyorum yorulup pes edip yanima aliyorum 😩 uyutma şeklim kucagimda sabit durarak uykuya dalıyor sonra yatagina koyuyorum