Heymomyy benimkide 20 aylik. Sin 1 aydir gece uykularımiz cok kötü. Ama heleki şon 1 haftadır illallah geldi artik.
Uyurken hic sorun yok. Yatagina yatiriyorum desteksiz kendisi uyuyabiliyor. Ama daha sonrasında koca gece hep kalkıyor ayaklarda sallansın istiyor yastigi alip veriyor sallayayım diye. Sinirlerim bozuldu artık. Ayaklarda sallarsam iyi sallamayı birakinca ağliyo. Tam daldı uyudu diyorum bnde yatiyorum hoop yine uyanıyo. Sabahta kica gece mışıl mışıl uyumuş gibi sanki daha 7 de ayaktayiz. 20. Ayda atak falanda göstermiyor. Bitmis artik atak dönemleri. Gelen dişleride yok gibi. Gece uyuyan cocuk birden bambaşka oldu. Nekadar devam eder bilmiyorum ama böyle devam ederse vay halime..