eflininannesi55 Ensemde uzun zamandır zararsız kist vardı ama enfeksiyondan dolayı büyüdü ve ağrı yapıyor doktora gittim cerrahi işlemle alacağız dedi daha önce böyle bi operasyon olan var mıııı
Grupyildizi Allah sifa versin cok zor benimde.bugun makat kenarinda bise cikti sivilce.gibi ele geliyo dokunumca aciyo Allahim ne zor bise agri nerede ise can orada