urazbebe Oglum pisik oldu ama bu pisik gibide degim resmen cocugum yanik oldu hersey eski duzeninde guc biseyi farkli degil ilac kullanimida yok neden olur hadi nedenini gectim nasil gecer her kremi kullandik nerdeyse nolur yardim edin buyuk tuvaletini yapinca nefesi kesiliyor aglamaktan cani o kadar yaniyor
Mommyhann urazbebe hematen kullandınızmı cok iyi geliyor benm bebegme öyle durumlarda. Portakal vs yiyip yada içtiyse oda cok yapıyor pişiği
turansah urazbebe oncelikle kuru tutmaya calis,belli ki mantar olmus. Bebe purdasi kullan once yarayi kurutsun,sonra arko kremi var yesil kücuk olan emektar arko,onu kullan ben oyle yapiyorum. Bebek mantar oldugu icin acitoyor onu
Ogulcan urazbebe canım ben normal pişik için kantaron yağı kullanıyorum ama ağır pişikte desatinin moru var bariyer görevi görüyor kesinlikle kaka çiş deriye geçmiyor kortizon asla yok travazol öneren çok oluyor ama onlar ağır derecede kortizonlu kendime kullanmadığım birşeyi beneğimede sürmem
Semaipekberber Mümkün olduğunca açık bırakıp hava almasını sağlayın, bez küçük geliyorsa bir büyük boy kullanın sık değiştirin ve kantaron yağı kullanın
Mrv_cnl urazbebe fito ve hamazinc elinde karıştırıp sürün günde 3 kez yapın geçmezse trosyd 15 dk sonra hamazinc yine günde 3 kez
Mavili-mavilimorcicek urazbebe Yanık gibi bir pisikse özellikle popo yanaklarini geniş olarak kaplamissa mantar değildir.Sabun kullanmadan poposunu sık yıkayın ancak ıslak veya nemli kalmasin.Krem yerine kantaron yağı sürün, yağı sürdükten yarım saat sonra hiç kullanilmamis bir pamuklu bez kesip ustune biaz pudra döküp poposunun üstüne koyun bezini takın.Bunu gün de en az 3 kere yapın.İnsallah iyi gelir.
minikkusum33 urazbebe alerjisi olabilirmi birseye alerjiden kaynaklida pisik olabilir siz pazartesi hastane götürün bebegi
denizse minikkusum33 pudra kullanımı yazılmış aşırı derecede zararlı kesinlikle kullanmanı tavsiye etmiyorum bu süreçte altını özellikle sık sık değiştir bezinin dolmasını bekleme sürekli ılık su ile çok ovalamadan canının yanmasına müsade etmeden yıka poposunu iyice kurula ıslak kalmasın ve sarı kantaron yağı sürebilirsin zeytinyağı aynı şekilde sürebilirsin ve biri yukarıda arko yeşil krem yazmış oda kesinlikle çok iyi geliyor geçmiş olsun tez zamanda iyileşsin inşallah ♥️
annesii1 urazbebe merhaba bneim de oğlum pişik oluyordu onda süt alerjisi vardı ek godsya bile yogurtla başlayamadık uzun süre veremedim biraz yiyince bile hemen pişiyordu. Doktor bize altını açınca biraz havalandır açık kalsın dedi ve ben uzun bir süre böyle yaptım ve uzun bir süre en az 1 yaşına kadar ıslak mendil kullanmadım. Ebebekteki kare pamukları bi saklama kabına koydum ıçine sıcak su ve zeytinyagı koydum hep onla sildim her altını temizledikten snra da pişik dönemlerinde bir kantaron yağı sürdüm bi sonraki bez değişiminde bepanthol sürdüm. Bepantholden aşırı memnunum anında etki ediyor.