cemile161_ bende çıktı ama çocuğunuzda çıktıysa mutlaka ilgilenin tedavi ettirin mideye yara açabiliyor reflü gastiet sebebi oluyor aslında bu bakteri herkeste var ama mide asidi düşük olanalrda canlanıp mideye zarar veriyor yani gastrit reflü okanalrda 3lü antibiyotik tedavisi var yaptırın mutlaka yaşına uygun tedaviyi, yiyecekeri vs sirke ile yıkayın öyle verin hijyen önemli bu bakteride dışardan beslenmemesine özen gösterin bu bakteriyi de arada kakadan test ile kontrol ettirin tekrarlama durumunolabiliyor çünkü