nurozkann Tansiyonum olk once 14,7 oldu şimdi tekrar Ölçüm 13/8 olmuş sag gözüm de kanlanmis neden olmuş olabilir nabiz 103
beyzadodo nurozkann belki bir tansiyon hastaliginiz var bilemezsiniz kalp doktoruna bir gorunseniz tansiyon cihazi takiyor 1 gun ortalamasina gore karar veriyor
hnfilygk nurozkann tansiyonunuz yükseldiği için kan indi gözünüze büyük ihtimal normalde hep düşükmü olur
annebalim_ nurozkann yağlı agır bı yemek yada bol stres sıkıntı tansıyonun kankaları bende de var malesef tansıyon hemen bı lımon sıkıp ıcın on dk düşer ama devam ederse mutlaka dr gıdın
nurozkann beyzadodo aslında her zaman böyle olmuyor ama bilmiyorum ya sag gözüm de kanlandi öyle görünce panik yaptım tansiyonuma baktım 14/7cikti
beyzadodo nurozkann benim esimde tansiyon hastasi yukseliyor ve hic farketmiyordu askeri kontrollerde fark ettik ve ilac kullaniyor ihmale gelmez siz kontrole gidin varmi yokmu iciniz rahat etsin
eknbrc nurozkann ensemden ağrı girdiği zaman anlamıştım tansiyonumun yükseldiğini ilk ben. Normalde düşük tansiyonluyum 10/6 ya da 10/5 gibi seyreder. Tansiyonum yükseldikçe panik oluyorum ölçtükçe de yükseliyor. Ölçmüyorum artık. fazla tuzlu ya da hamur işi yediğim zaman yükseliyor o zaman da anlıyorım hemen limonlu su içiyorm