Kızlar bebeğimin alerji kullandığı şurup vardı doktor vermişti onu iki gün kullandık bu sabah kalktık ki kulak altı biraz şişmiş yanağında da var biraz sizce şuruptan dolayı mı acaba ya☹️doktor ilaçtan değildir dedi ama 1 yaş aşısını da 15 gün önce falan olmuştu aşı yan etkide yapabilir dedi kaç gün olmuş sizce ne olabilir ya bekleyin dedi doktor 4 5 gün geçmezse gelin dedi