Ahanife Ocağın 29 da yaptırdım reglimim 2. Gününde 7 gün sürer biterdi ama hala az az kanama var yaşayan oldu mu yada var mı ?
GizemDmlSak Bende 3 ay hic olmadim 2 kere yaptirdim ve 6 ay hic olmadim bi dahada yaptirmadim valla cunku ignenin son gununde kanamam oldu 2. Igneyi yaptirdim kesildi ayni sekilde yine son gunu kanamam olunca anladim bi dahada yaptirmadim 🤷♀️🤷♀️