-Eraymoms- molfix kullanıyorum 21 aylık. Arada pişik sorunu oluyor ama bez yapmıyor kaka altından hemen temizlenmese kızarıyor sudocrem kullanıyorum, bazen geçmiyor derisi kalkma-kanama durumu oluştuğu oldu o süreçte Travazol sürüyorum ve uyurken bezi açıyorum. Bizde pişik sebebi bez değil ama pişik olunca havalandırmak gerekiyor bez hava aldırmıyor iyileşmesi uzun sürüyor yoksa.