elftty yok gerçekten gecicek zor geliyor gerçekten o yolu geçtim ve dayanılmaz oluyor bir saatten sonra neyi yanlış yapıyorum ne eksik diye sorguluyor insan ama insan sen ve tüm anneler eminim ki çocuğu için elinden geleni yapan en iyi annedir ve sakin kal bunun geçici olduğunu her fırsatta hatırla