Sakin ol canım benim inan bana uslu çocuk bile olsa o çocuk, bakım vereni sen olduğun için yine zor olacak yine zor olacak. Çünkü analık zor. Salı gününden beri hastanede yatıyoruz zatürre olmuş kızım. Boğazında delik olan boruyla yaşayan bebek mi ararsın 35 gündür burda olan çocuk mu ararsın koridoru şöyle bi gezsen tüylerin diken diken olur. Elbet tahammülün kalmayacak elbet hoş günlerinde olacak allah sağlık versin allah sana bağışlasın çocuğunu önemli olan budur.