MevaninAnnesi34 Kiraciyim evim 2+1 3 tane zigon sehpam var. Salonumda yemek masam yok mutfakta var. Orta sehpa gerekli mi sizce alsam?
O1Anne MevaninAnnesi34 bende yeni aldım yuvarlak cam sehpalardan gayettte geniş bir model çok memnunum kahvaltı bile yapılır üzerinde 🤩 yuvarlak olduğu içinde çocuğun kafası falanda çarpsa acımaz
Aslininannesi MevaninAnnesi34 gelen giden olunca çok kullanışlı oluyor bana göre gerekli . Eğer çok misafir ağırlayan biri değilseniz odanız da müsait değilse gerek yok
MevaninAnnesi34 bisenakillisinzaten kızım var 2.5 yaşında şu an ikinciye hakileyim Eşim de onun yerine başka bişe alalım diyo haklısınız
Kuzey_Melis_Momm MevaninAnnesi34 benim evimde yok şimdilik kaynanamın evinde oturuyoruz hiç almadım zigonlar fazlasıyla iş görüyor zaten çocuğum sehpa masa sandalye hepsini kırdı
Ogulcan MevaninAnnesi34 canım benim salonum büyük olduğu halde almadım boşuna kullanım alanı daralıyor temizlik yaparken etrafında süpürgeyi dolandırmak da cabası
Esinzhl MevaninAnnesi34 benim vardı kaldırdım kullanmadığım odaya koydum zigon sehpa aynı görevi görüyor işi bitince de kaldırıyorsun ne güzel orta sehpa çok ele ayağa dolaşıyormuş gibi geliyor temizlik yaparken falan sevmiyorum 🤭o dam çok geniş olsa belki ama yerim olsa önce masa isterdim ya
aysecos MevaninAnnesi34 bence gereksiz doğurduktan bir hafta sonra kaldırdım cünkü odaya bebenin hamağıdır ana kucağıdır ıvır zıvır doluyor ve ortalık orta sehpayla hem daha dağınık duruyor hemde hareket edecek alan kalmıyor şimdiki aklım olsa hiç almazdım valla
nursnmh MevaninAnnesi34 salon odası genis ve orta sehpaya uygun takımın varsa al daha hoş durur ama salon küçük ve takım uygun değilse sakın alma boş kuru bir kalabalık benimki öyle mesela ne katlanir ne saklanir salonum küçük köşede yer kaplar sadece
Pasamdapasam MevaninAnnesi34 bence cok gerekli bi esya yani ben asiri aktif kullaniyorum en azindan😀 kahvaltiyi aksam yemeklerini vs kurtaricim
sezer2022 MevaninAnnesi34 en sevmediğim şey orta sehpa 🙈 ne bekarken annemlerde vardı ne arkadaşlarımda, şuan bende de yok
Ballilokmam11 MevaninAnnesi34 benim vardı kızım yeni yürümeye başladığı sırada fena çarptı ağzını şükür iyi ama kaldırdık o günden sonra
mnkanne1 MevaninAnnesi34 bence zigonlar da aynı işlevi görüyor bana fazlalıkmış gibi geliyor benim zigonlarım da çanta gibi olanlardan işimi görüyor
Mrv_cnl MevaninAnnesi34 hiç gerek yok o zaman zaten zigonlar her işe yetiyo alan daraltmaya gerek yok bence
asell_asl MevaninAnnesi34 benim vardı gönderdim başka biyere. Çok gereksiz bence alma. Hem alan daralıyor hem çocuklar için zor. Onu kaldırınca ferahladı salonum kesinlikle çok gereksiz bişey