Herkese meraba oğlum 9 ayına girecek dişlerimiz hala çıkmadı çıkacak gibi duruyor sürekli miz miz huysuzuz sorum su ki 3 günden beri oğlum özellikle geceleri uyanıp kusuyor yediklerini normal mi degilmi ? Birde bugün akşam üzeri sol gözü çapaklanmaya başladı ve gözü kısılıyor kısık bakıyor keyfi yerinde ama gözü baya çapaklı böyle bir durum yasan varmı acaip birşekilde capaklaniyor neyle ilgilidir dişle ilgisi yok diyor internette