Valla benimki de çooooooook zor yiyor yani iştahlı ağzını açıyor 2-3 kaşıktan sonra istemiyor bence önüne yumuşak sebzeleri haşlayıp koyun kendi yemeye çalışsın döküyorlar ama biraz yiyorlar bu arada benim bebeğim 8 ay 8 günlük gündüzleri geç uyanıyor akşam saatleri daha çok kabul ediyor ek gıdayı