2 aylık bebeğim var göğüslerim sürekli sertleşiyor fakat bugün bilye gibi birşeyler gelmeye başladı elime kahverengi bölgede özellikle birde bazı yerlerinde sertlikler var. Göğüs uçlarımda da aşırı bir sızlama var. Neden olabilir nasıl geçer bilgisi olan varsa paylaşabilir mi. Çok ağrım ve sızım var. Ne kadar emzirsem sağsam da çözüm bulamadım.