happykis Olcak ayında ikiz doğum yaptım çok ağrılı bir süreç geçirdim zor ayaklandim 11 ay sonra bugün yeniden dikiş yerlerim acıyo öksürürken hapsirirken hele daha şiddetli hissediyorum ilk zamanlardaki gibi yani