Arakati cikarip alt kademeye gecince sallama aparatlari takili oldugu icin ortadaki kisim cökük duruyor park besik sallanmiyor hemde ortasi çökük uclari kalkik oluyor cocuk gomuluyor bi cozumu var mi
Bide park besigin kendi tahtasinin altina bisey koyuyor musunuz battaniye falan gibi yoksa direk tahta ve yatak mi bizim yatagimiz cok ince