angelicsmile Kızlar aşırı gaz sancısından bebeğime fitil yaptım yarım tane. Ama ardından hemen kakasını yaptı bende tekrar yarım fitil koydum. Bezine baktığımda ilk fitil çıkmamıştı bu kadar kısa sürede erir mi sizce doğru mu yaptım allak bullak oldum bir anda
Slmnese Benim oğlum da çok gazlı bir bebek olduğu için kakasını yapamıyordu bizde doktorun önerisiyle fitil kullandık yarıya bölüp de. Ama sizin yaptığınız gibi peş peşe atmadık araya 4 5 gün koyduk. Doktorun bize önerisi buydu.