hanlnim gündüzleri 90 versem kusuyor. Bazen 60ı bile zor içiyor. Geceleri ilk uykusundan uyandığında 90 CC anca içiyor. Bizimde aynı kısacası. 3 aylığız. Doktor beslenmemizden memnun. Eşim çok sorguluyordu ilk doğduğunda içtiğine oranla daha az içiyor diye ama artık bebiş kendini durdurabiliyor, doyduğu zaman bırakıyor. İlla ki etkisi vardır. Kilo alımınız nasıl ?