tunam3366 Bebeğim 14 aylık alnını kapıya vurdu biraz şişti ve çizik oluştu o çizikte hafif kan var hemen acil durum sticklerinden sürdüm. Çok açıklık yok çizik gibi ama iz kalır mı, iz kalmaması için krem va öneriniz var mı
yagizinannesi0606 tunam3366 canım hastaneye götür bizde 2 gün önce yaşadık azdı benimki şişlik morluk var
tunam3366 yagizinannesi0606 gün içinde düştü de benim hiç aklıma iz kalacağı gelmedi şimdi de uyuyor pazartesi götürsem geç mi olur acaba
yagizinannesi0606 tunam3366 sert çarpmadan dolayı tomogr o fi çekildi şükür birşeyi yok morluğu var zamanla gecicek