flanoz çevreye bakarsak herkes doktor olmuş başımıza,banada yakın çevrem sürekli söylerdi uyku damlası ver bilemm sakinlestirici damla ver diye,bu bebek gece çok sık uyaniyorsa veya ağlıyorsa bı derdi vardır dedim kendi kendime sonra büyüdükçe uykusu yemesi herşeyi düzene girdi,şuan kızım 2 buçuk yaşında ben 9 aydır deliksiz uyuyorum kızımla beraber diyebilirim 🙂