bisenakillisinzaten Robot süpürge istiyorum ama evim basamaklı ve eşikler var robotun cikamayacgi şekilde. Yani her odaya götürüp kendim koymam gerekiyor. Sırf bu yüzden bı yanım alma diyor ama bı yandan da büyük kolaylıkmis gibime geliyor . Napsam acaba
keremsmom78 bisenakillisinzaten evin yapısı böyleyse bence gerek yok. Siz evde yokken çalıştıramayacaksınız o zaman şarjlı süpürge alın 10 dak da kendiniz süpürün
Tatlican bisenakillisinzaten Mesela salonda oturuyorsan hergun orayi yapsin diger yerleri 2 3gunde bir yaparsın
alpsmother_ bisenakillisinzaten robot bana aşırı gereksiz geliyor ya onun yerine dikey tercih edin bence hep elinizin altında olur
MiracAlpinveUmutunAnnesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bak kimse de yokmuş bence de almasın 😂😂 Gırgır al gırgır ahahhahah
Tatlican bisenakillisinzaten Yani oda oda tasimak zor dedigim gibi salanun buyukse al ama degilse kalsin derim yada esikleri aldirin duz yapin
63_hulya_63 bisenakillisinzaten kaynanamın evi de basamaklı oraya da aldırmadım.cunku amaç programını ayarlayıp tlfndan başlata basıp onun süpürmesjnj sağlamak tek tek odalara götürmek mantıklı dgl görümcem tek tek odalara eliyle götürüyor oda bitti mi bitmedi mi belli olmuyor 15 dk aynı yeri süpürüp duruyo diyo çok mantıksız yani kesinlikle almayın kafası hemen karışan bişey çünkü robotlar haritaya göre çalışıyor
Tatlican aysecos Hahahah banamı diyorsun bunu 😂😂Gunde 2kere bile supuruyorum ve kizim temiz cocuk. Ama bayana çözüm bulmaya çalıştım çünkü hergun oda oda tasimak zor
yagmurkokusu_ bisenakillisinzaten alabilirsin benim evimde dublex sadece salonda büyük rahatlık döküldü mü aç çalıştır yapsın manuel şekilde
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bisenakillisinzaten Sırf benim yok diye almaktan vazgeçen canım arkadaşım, dostum😂❤️
kucukprensannesi bisenakillisinzaten öyleyse hiç alma derim evde küçük çocuğun varsa gerek yok bizimki üstüne binip tepiniyordu ayağının içindeki parçasını kırdı. Alabilirsen dyson al çok pratik
NariNariKiminYari bisenakillisinzaten bence alma evinde küçükmüş onun yerine dik süpürge al çok daha rahat edersin. Sürekli eşya kaldırmakla robotu ordan oraya taşımakla uğraştıktan sonra hiçbir anlamı kalmıyor