Oğlum 4 yaşında. 2.5 yaşındayken bi kere hastaneye yattı alt solunum yolu enfeksiyonundan. Sonrasında gece kuru öksürük kesilmedi. Alerji hava verdi ise yaramadı, eforla artiyor, kokulardan tetikleniyor, gece öksürükten uyanıp oturuyor, ağzı açık uyuyor ve horluyor. Ek olarak bademcikleri büyük 3numara.
Göğüs hastalıkları bizi kbbye sevk etti geniz eti de varmış. Çiğneme tableti ve sprey verdi. Bugün üçüncü günümüz tablet ile. İlk gün anında uyudu ve oksurmedi. Gündüz yine öksürüğü oldu. Okula gitti geldi ama feri yok zar zor yemek yedi tableti çiğnedi ve uyudu, ateşlenmiş. Bugün ateşi daha da yüksek. Tabletten ateş olur mu?
Bir de çiğneme tableti ile şikayetlerden ve geniz etinden kurtulan oldu mu yoksa boşa mi kürek çekiyoruz? Yaşayanlar bilgilendirme yapabilir mi?