İki göğsümden de kızımı emzriyorum eşit bir şekilde sağma işleminide bırakalı bir ay oldu kızım tam boşaltmasa da yinede göğsümü baya hafifletiyor ama sol göğüsümün ucu çıkık olsa bile normal yumuşaklıkta ama sağ göğsümün ucu taş gibi hiç inmiyor acıyormu derseniz arada bebeğim emdiğinde günde bir iki kere acıyor ama yogun bi acı değil ama fazlasıyla sert neden sizce