Selam kızlar,
Geçen gün fırının içinden borcam alırken elimden kaydı ve iç camın üstüne düştü cam patladı. Yeni cam sipariş verdim gelecek inşallah bu sene😂 Herşeyimi de fırında yaparım ekmeğimden yemeğime kadar elim ayağım koptu sanki😄
Gelene kadar tek cam ile kullanmak sıkıntı olur mu? Babam sadece geç ısıtır dedi ama emin olamadım. Kullananınız var mı bu şekilde?