AslanKadini_ 8 aya girdik değişti cocuk pacama yapışıyor kucağıma alınca indir diye ağlıyor bağırıyor savaşıyoruz resmen 🥲 sizde de böyle mi
foreverfor AslanKadini_ 2 yaşına girdik şimdi de kuyruk gibi peşimden ayrılmıyor dursam carpisicaz nerdeyse 😂 yani baya bir süre o pacaya yapışıklık bitmiyor
ezgiii12490 8.ay bide uyku gerilemesi yapti AslanKadini_ demekki sadece yapışmak istiyor pacaniza kucak istemiyor😃
AslanKadini_ ezgiii12490 oturuyorum hemen geliyor kollarını uzatıyor alıyorum bu sefer de indir diye sızlanip kendini aşağı atmaya çalışıyor indirince geri yukarıya yöneliyor 😆 uyku gerilemesi de var evet gece 1 buçukta önce yatmiyor artık