minikveannesii Oğlum şu an 1 yaş 20 günlük bal tadımına nasıl başlamalıyım ne kadar vermeliyim farklı bir reaksiyon gösterecek olursa neler olur nedense baldan çok korkuyorum biraz destek kızlar
etuerk minikveannesii yani hiç korkmadım açıkçası bir çay kaşığı verdim hemen yedi 3 gün öyle devam ettim 12.5 aylıkken tatmıştı
3kedili2bebekli minikveannesii önce bir ıhlamur içine koyarak verin sonra sabah peynir üstüne çok az koyarsınız yani böyle yumuşak ilerleyin dedi doktorum
durulandiniz minikveannesii Eğriçağıra bir bakın , çok yumuşak tadı Ben direkt çay kaşığı ucuyla verdim , sıkıntı olmayınca devam ettim haftada 2,3 gün silme çay kaşığı kadar.. Şimdi atomun içinde yiyor 🤗 Afiyet şifa olsun
huda1903 Bal için biraz daha bekleyebilirsiniz ya en azından 1 ay daha falan sonra 3 gün kuralı ile verirsiniz