Naciyeylmz ben 3 ay kullandım. Her sabah uykudan uyandiginda bir cay kasigi yemek yedirmeyip veriyordum . Tam üc aya kabızlıgını ortadan kaldırdı tamamile. Kızımla kabızlıktan o kadar çektikki dogdugu günden sıvı şeyler versem bile yapamıyordu . Hiç bir yan etki görmedim , bagirsagini da tembellestirmedi. Tabiiki doktorumun tavsiyesi ile kullandım. Hiç bir zararı yok diye okumustum internetden de