Evet bazen bebişlere ve kendimize de tabiki ne yemek yapacağımızı şaşırıyoruz. O yüzden herkes önce bebeğinin kaç aylık olduğunu sonra da bugün gün boyu neler yediğini yazsın hepimizede fikir olsun güzel anneler 🫠
Ben başlıyorum 😍
Bebeğim 12 aylık
Kahvaltı: Haşlanmış yumurta , yeşil zeytin, labne
Öğlen: Kaşarlı börek (Genelde çorba olur bu öğün ama bugün böyle oldu😂)
Akşam: Kıymalı kabak yemeği, yoğurt
Yatmadan önce irmikli muzlu muhallebi