Ukalaade 3. aya kadar 2 saat de bir emzir mamaysa da öle. Çocuk 3 sebepten ağlar 1 acıktım 2 gazım var 3 altım pis.
Bu üçüne de bakacaksın. 3.Ay bitince cocuk uyuyor ise her acıktığında uyanır. Açlık süresi 4 saati kesinlikle geçmemeli 6. Aya kadar bilginiz olsun. Sekeri düşer. (şunu da unutmayın kim ne derse desin her bebekte bu durum değişiklik gösterebilir, biraz da iç güdüsel hareket edin)