Kizim 2.5 yaşında 150 200 e yakın kelimesi var bazi dediklerini ben anlasamda cümlede kuruyor ama çoğunluğumuz eylemlerden oluşuyor ekran kısıtlı çoğunlukla sık hastalandiklari için hastalık doneminde biraz uzuyor ekran süresi cirtli kitap aldım onları çok seviyor ama kitap okumak istiyorum malesef izin vermiyor elime alsam ben okucam diyor musade ediyorum tam elime alıyorum 2 sayfa okuyunca yine cekistiriyor sıkılmasın diye kısa tutup resimleri anlatmaya çalışıyorum bırakıp gidiyor yani başka nasıl bir yöntemle konuşmasına desteklemeye yardımcı olabilirim acaba şarkı dinlemeyi çok seviyor ama onları acıyorum beğenmedim diyip sürekli degistittiriyor