Mygirlmybaby Kızlar akşam üstü eşimin aldığı Karaca’nın kahve makinası var ya 5in1 kızım onun filtre kahvesini kırdı. 2.5 yaşında hiçbir şey söylemeden topladım. Sizde de oluyor my böyle kırılmalar
tuvba97 Mygirlmybaby Aynı makineyi kullanıyorum bende, oğlum merak edince bir incelesin diye eline verdim düştü, kırıldı. Orijinal olarak satılıyor alışveriş sitelerinde, tekli olarak temin edebilirsiniz ben öyle yaptım.🫠
egelsenkonuss Mygirlmybaby oluyor tabii, isteyerek yapmiyorlar, bende ses etmiyorum biraz daha dikkatli ol annecim diyorum tamam diyor 😄 kırıldı düştü diye kızılmasına çok karşıyım zaten😄
havuclutart Mygirlmybaby olur böyle şeyler kimseye zarar gelmesin depremde ne canlar gitti eşya da yerine gelir geçmiş olsun benimde aynısı var kendim yıkarken elimde kırıldı geçen trendyoldan sipariş verdim geldi 560 TL ödedim sanırım
alpsmother_ Mygirlmybaby ohoo 1 televizyon kırdı 3 tane halım çöp oldu ( birine çamaşır suyu döktü birine ütü bastı birine yağ döktü) koltuğumu makasla kesti kumaşını farklı farklı yerlerden tv ünitesi ağır hasarlı😂 tencere kapağımı kırdı bardak tabak saymıyorum bile evde dekor eşyası zaten kalmadı hepsi tuzla buz oldu sürekli yere bir şeyleri dökme huyundan parkelerim şişti mahvoldu salon duvarını boyamaya mecbur kaldık yani şu an aklıma gelmeyen bir sürü vukuatı oldu evde sağlam eşya kalmadı desem yeridir ama canına bir şey olmasın diyebiliyorum sadece arada huni taktığım doğrudur
Deletedmom_215 Mygirlmybaby aynı makine bizde var ve oğlum günde 1734848 kez masaya tırmanıp o cam demliği alıp inceliyor muhtemelen aynı son bizide bekliyor 😂
alpsmother_ Deletedmom_215 ütü eşimin dolabının içindeydi onu çıkarmış fişe takmış yatak odasında bende mutfaktaydım yanıma geldi anne sıcak elleme diyor bir de bir gittim ki ütü halının üstünde her yerde iz çıkmış ütü izi ben ütü yapan bir insan da değilim kullandığımı da görmedi hiç ama çocukların nerden ne çıkaracağı hiç belli olmuyor
NariNariKiminYari Mygirlmybaby adam akıllı bir şey kalmadı bile diyebilirim hatta çeyizi geç oğlum burnumu bile kırdı ahahah
Pikapikapikacuuu Mygirlmybaby Kızmak mantıklı değil zaten.Olan olmuş zaten daha dikkatli ol annecim diyip ortalığı topluyorum.İnsan elbet bir sinirleniyor ama tutmak lazım.
alpsmother_ havuclutart amaaan 🫢 yok bacım ben akıllandım diğerini duvara monte edip koruma camı taktırdık hemen
Meri-Mel Mygirlmybaby 2 yaşındaki kızım biraz önce telofonumu masanın üstüne çıkıp aşağıya attı ekran koruyucu kirildi çok şükür ki 🥴
LinaTuba Mygirlmybaby benim kızımda sayılı kullandığım Bosch çay makinesinin üst demliğini kırmıştı camdı çok üzülmüştüm