Mrb, şubatta 3 yaşına girecek bir kızım var. Gurbetteyiz ve hiç çevremiz yok. Bu yüzden hiç akranlarıyla oynayamadı, görmedi hiç kendi yaşıtında çocuk yada daha küçükleri. Yazın parklara çıkıyorduk tabi o ayrı, 9 aydır sadece oyun grubuna gidince oradaki çocukları görüyor. Bazen güzel iletişim kuruyor kendinden büyük olunca bazen hiç birinin yüzüne bakmıyor sadece benimle oyun oynuyor yada öğretmeniyle.
Aranızda bizim gibi kimsesiz büyüyenler var mı ? Varsa ne durumdasınız ? :)