Merhaba bebeğim 15 ay 1 haftalık 3 gündür fark ediyorum ki ara ara parmak uçlarında yürüyor çok nadir şımarıyor gibi yapıyor ama dönüyor etrafında ekran maruziyeti var maalesef ama 3 gündür kestim asla açmıyorum hiç bir şekilde sizin bebekleriniz de de bunlar olan var mı bazı uzmanlar da bi dönem kazandıkları alışkanlıkları bırakıyor diyorlar bu normal mi sizce