B12 değerim 175 cıktı iğneye basladık bu ay ıkı kere diğer aylar bi kere olucakmısım keske daha fazla olsam da hemen toparlasam halsizlik bulantı yasıyorum b12 eksıklıgı yasayanlar varmı aramızda kızlar değeriniz kaçtı iğne sıklıgınız bulantınız oluyomuydu iştahımda yok çok