Merhabalar memeden ayırma sürecindeyim tecrübeli anneler yorum yazar mısınız bugun 3.günüm aşırı agrım var gögüslerimde, sağmalı mıyım gögsümü yoksa kendi haline mi bırakmalıyım?.Sagsam o sütü versem cocuga sıkıntı olur mu?bu arada 25 aylıgız ama memeden ayırmak psikolojik olarak oğlumdan cok beni etkiliyor sanırım cok duygusalım