ugegonca Bebeğim 2 aylık ve sütüm baya azaldı özellikle sağ göğsümü emmiyor hiç mama veriyorum . bu eds sistemi denesem sütüm artar mı acaba hiç deneyen oldu mu?
3kedili2bebekli ugegonca ben denedim her beslenmeyi bu şekilde yaparsanız gercekten etkisini görürsünüz hem sütünüz artar hemde meme reddi olmaz
almila16simge Benim oğlum göğsümü tutmuyordu bu yüzden sütüm azdı bu yöntem sayesinde memeye alıştırdım
3kedili2bebekli ugegonca ben ürünü almadım kendim o mesakatli yöntemi yaptım bir biberon beslenme sondasi bant falan uğraştım baya