Merhabalar anneler kızım hasta olduğu için doktora götürmüştüm boy kilo ölçümünü yaptırdık boyu 62,5 geldi doktor kısa olduğunu biraz iyileşince kanlarına bakalım dedi. Bende diğerleriyle karşılaştırınca kısa buluyordum ama dünden beri çok üzülüyorum kilosu da 8. Elimden geleni yapıyorum ek gıda olarakta çok çabalıyorum bazen yiyor bazen ağzını açmıyor kendimi çok kötü hissediyorum