Kızlar kızım hastaydı 1 hafta hastanede yattı seneni bulunamadı yüksek ateş ishal kusmadandi neyse çıktık eve geldik 1 hafta oldu iyileşmişti dün 6 kere kaka yapti bugün daha 3 yapti yatana kadar artabilir bilmiyorum başına gelen var mı niye böyle oldu diş mi başka bir sorun mu var bilemedim kızım 15 aylik