Ladimaki erdemirr Bilmiyorum sizde durumlar nasıl. Ama ben karşıyım 17 yaşına kadar telefon vermeyide düşünmüyorum. Çok mecbur kalırsam eski tuşlu telefonlar var onu vermeyi düşünüyorum umarım bunu başara bilirim.
LadyGaddar erdemirr Alınmaz o yaşlarda oğlum var pahalı bir tlfonu yanına verip onu tehlikeye atmam Daha çocuk tlfon için bile zarar veren olur Gereği yok iletişim için standart Bi tlfon alınabilir Eğer ödev için kullanacaksa tablet alın yeterli
durulandiniz erdemirr Liseye başladığında verilmeli diye düşünüyorum. Çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız, sadece haberleşmek için mi kullanıcak ? Zararlı içeriklere girer mi ? Cevabınız hayırsa değerlendirilebilir en azından 1 hafta kadar gözlemleyip kararınızı ona göre verirsiniz.
melegim71 erdemirr almam bizim zamanimizda varmiydi liseye baslayinca en uygun idael bi telefon alinir ama onun oncesi tusluda isini gorur bence okadar pahali bi telefona hic gerek yok bence
ppzeynep erdemirr Çocuğunuzun telefon ihtiyacı varsa, sizden uzakta kalması gereken zamanlar varsa ve sorumluluklarını bilen bir çocuksa alınır.
cansu000 erdemirr telefon ihtiyaç ne yazik ki, benim yeğenim icin de bu problem olmuştu. Ama pahali telefon risk. Elinden almak isteyen olabilir, çalmak isteyen olabilir vs. Kurs çıkışı İletişim problemi vs yaşıyorsanız uygun fiyatli bir telefon alın
defmommy erdemirr alınabilir bence sıkıntı yok ebeveyn kontrolü yapabilirsiniz sizin telefonda iphone ise bu şekilde sizin sınırladığınuz ölçüde kullanabilir telefonu
beyzzsenturkk_ erdemirr ailem çalışırken hep telefonum vardı ilkokuldan beri ama hep tuşluydu lisede akıllı telefona geçtim onu da en düşük modelden cunku elimde görürse biri zarar verir almaya kalkışır derdi babam çalışan insanlarsanız telefon alabilirsiniz ulaşmak icin ama iphone tarzı pahalı şeyler kötü niyetli insanlarda zarar verme düşüncesi uyandırır ve çok küçük iphone kullanmak icin 12 yaştan bahsediyoruz 15-16 olsa belki
alpsmother_ erdemirr eğer ona ulaşmanız gereken durumlar oluyorsa alın ama bu pahalı bir telefon olmasın bir kere onun güvenliği için zarar Allah korusun milletin kolundaki bileziği almak için bileğini kesiyorlar yani ucuz bir şey verin ki dikkat çekmesin kendi de kaybedebilir yazık günah ki keyfi olarak alınacaksa hiç almayın ne kadar geç tanışsalar o kadar iyi
Betulsark Yani biraz çocuğunuz ile alakalı bana ilk telefonumu 5 sınıfa giderken almışlardı durum el verdi için son model bi telefon almışlardı o zaman otobüsle gidip geliyordum ve bir şey olması durumunda ulaşa bilmeleri veya ulaşa bilmem için yada markete falan gönderdiklerinde. Mesela görümcem oğluna şimdi eski iPhone 11’ini verdi cu ku çocuk servisle okula gidip geliyor veya dışarı gezmeye çıkıyorlar ulaşmak zorunda olduğunda ulaşa bilmek için . Diğer görümcem mesela oğlu aynı yaşta vermiyor çocuk bir şey olduğunda ulaşamıyor aynı şekilde onlardan ulaşamıyor kaç kere öyle babaannesine falan gitmek zorunda kalmış çocuk.