Huma_kus34 kızlar uygun bırsey almak istıyorum karacanın türk kahve makınası vardı hediye vermıslerdi tadı guzel olmuyodu acaba okka markası veya karacanın közde kahve falan cesıtıdı olan makınasından memnun kalan varmı
Hkgi Huma_kus34 Arçelik alırdım ben olsam şuan Karaca kullanıyorum memnun değilim ama Arçelik kullanan tanıdıklarım var memnunlar
tospikannesi_ Huma_kus34 eşim fakirin almış 1200 tl ye haberim bile yoktu ama bayağı iyi her seferinde köpüklü oluyor ve tadı cidden çok güzel 🤭 Okka görümcem kullanıyor memnun değil