Anne_33 Bestiron Demir damlası kullanıyorum bebeğim iki aylıktan beri ama sekizinci ayında B12 eksik çıktı aynı damlayı kullanan Var mı damladan kaynaklı mı değiştirmeli miyim aklıma takıldı bilgisi olan var mı
Anne_33 nwmam00 Ama doktor bir damla fazlalaştırdı damlayı tedavi dozu diye 9 aylıksa 10 damla veriyorum