2 ay 18 günlük bebeğim var 2 aylık kontrolünde 4200 dü kilosu bugün farklı bir doktorda farklı tartıyla tartıldı 4300 geldi hiç kilo almamış çok üzüldüm emzirdikten sonra sağım yaptım iki göğüs toplam yarım saat 75 ml çıktı pazartesi sağlık ocağına gideceğim tartı eskiydi çünkü ağlamaktan harap oldum huysuz ağlamaları arttı ama gece de aralıksız uyuyor anlamadım bir türlü acaba aç kaldığı için mi ağlıyor başına böyle bir şey gelen var mı çok üzgünüm