Bebeğim 12 günlük. Geçen gün sağlık ocağı devit 3 kullanmaya başlayın eczaneden alın sağlık ocağında bitti demişti. Eşim eczaneye gittiğinde bunun daha iyi olduğunu söylemiş ve bunu almış. Ama 2 yaş ve üzeri yazıyor. Normalde öyle yazıyor ama bebeklerde kullanabilir demiş eczacı. Kafama takıldı bebeğine bunu kullanan var mı? Bebeğim 12 günlük şuan. Ve birde günde kaç damla vermem lazım bunu
