Kızlar kızım grip olmuştu öksürük burun akıntısı vardı doktor aferin ve deloday öksürük şurubu verdi 1 hafta verdim iyileşt çok şükür bıraktım öksürük hafif vardı ona da ventolin buhar veriyordum.
- Günde tekrardan burun akıntısı başladı tekrardan ilaçlara geri döneyim mi ilk defa ilaç kullanıyorum bilmiyorum o yüzden doktorum da memlekette devlet hastanesinde numarasını vermedi ki yazayım