Mervefeo Omr_19 4 aya yeni girdik gece 11 den sabah 6-7 e kadar aralıksız uyuyor. Gündüzleri de birer ikişer saat kestiriyor . Ama günü gününü tutmuyor gündüz uykusunun 🫠
denizse Omr_19 4cu ay atağı aşırı kötü bir durum uyku düzeni huzursuzluk beslenme geriliği hepsi oluyor genelde benim kızım öyle oldu şuan 9cu ayda çok şükür geçti
Naciye1303 3 ay 5gunluk 5 gündür ayrı bir bebek oldu tanıyamiyorum kızımı gece gündüz birbirine karıştı 🥲
arasbek 2 ay 26 günlüğüz gündüz uykularımız 30-45 dk gece uykularımız da 5 gündür çok kötü saat başı uyanmaya başladı 🤦♀️ hadi senin ki 4. Ay atak derler ondan peki ya bizim ki ne 🤦♀️